Alla inlägg den 8 januari 2016

Av My - 8 januari 2016 22:06

Åh jag prövade en ny ansiktsmask nu...   

Asså vart ska jag börja?

Den var helt otrolig! Funderar på att göra en video om den bara för att den var bäst!

Åhh!! Känns så härligt!  


Ni vet att jag vaxade mina ben för ett tag sedan. Då vaxade jag halva och rakade halva bara för att se hur stor skillnad det skulle bli. Där jag rakade har det vuxit ut ganska mycket och där jag vaxade hardet inte vuxit ut något ännu... men... Jag har sår överallt där jag vaxade... Gjorde jag något fel? (Okej att jag har känlig hud men att det skulle bli så illa...)  

Kram   

Av My - 8 januari 2016 21:32

Nu har vi varit på gymmet jag och min kille! 

Dagen blev lyckad trotts allt! 

Nu har jag precis duschat och sitter nu med en ansisktsmask framför datorn och kände att jag ville berätta för dig att min dag har varit väldigt mysig och bra fast att det inte blev som jag först tänkte!  

Jag hoppas att din dag också har varit mysig och att du nu unnar dig något extra denna fredagskväll!  

Kram   

Av My - 8 januari 2016 15:53

Nu ska jag faktiskt åka till gymmet! 

Jag mår somsagt dåligt idag men jag jag tänker att om jag åker med min kille till gymmet och gymmar lite så är det bättre än ingenting alls eller hur?   

Hoppas att ni har en toppen dag iallafall!

Kram  

Av My - 8 januari 2016 13:41

Här kommer en liten get to know me tag (lär känna mig).

Hoppas att ni gillar den!

 

Vad heter du? – My
Smeknamn? – Myspys eller Mysan (Hatar att bli kallad Mysan)
Födelsedag? – 18 Januari

Stjärntecken? – Stenbock

Jobb? – Vikarie på en förskola

Längd? -173
Hårfärg? – Mörk brun
Ögonfärg? – Grön
Piercing? – Har hål i öronen (har haft helix piercing men den har växt igen nu.)
Tatueringar? – Nej (inte ännu)
Höger/vänster hänt? – Höger hänt
Bästavän? – Min kille
Favorit (Disney) film? – Skönheten och Odjuret
Favoritserie? - Once upon a time
Favoritlåt? – Just nu är det låten ifrån Outlander (Finns i inlägg under)
Favoritfärg? – Vinröd
Favoritbok? Döden i dina ögon, 14 år till salu, Äventyr i natten
Favorit plats? – Varsomhelst med människor som gillar mig som den jag är
Vart befinner du dig om 10 år? – Sångare på Operan
Förebild? – Melissa mccarthy
Vad har du på dig? – Mjukis kläder
Coca Cola eller Pepsi? –  Får man svara Ramlösa?
Vad köpte du senast? – BH   
Språk? – Svenska, Engelska och teckenspråk
Smsa eller ringa? – Beror helt på vem jag försöker få tag på!

 

Kram  

Av My - 8 januari 2016 13:34

Allt händer av en anledning! 

Det kanske finns en mening med att jag mår så konstigt idag att jag inte orkar göra något. 


Videon jag skulle spela in kanske skulle bli ett fiasko! 

Chefen jag ville träffa kanske jag gjorde ett dåligt intryck på!

Om jag hade städat så kanske hade jag skadat mig!

( Nää jag försöker bara komma på en anledning till att inte städa!)  


Men på något sätt kanske det finns en sanning i att allt faktiskt händer av en anledning! 

Kram  

Av My - 8 januari 2016 13:23

Min plan för idag var att spela in + redigera den nya youtube videon vilket jag nog måste skjuta upp en dag. 

Sedan så hade jag tänkt att städa och tvätta hela dagen men jag orkar bara inte.

Jag hade även tänkt att åka till ett ställe där de söker personal och prata med chefen där ( men tror inte att jag kommer göra ett bra intryck så som jag känner mig idag).


Av My - 8 januari 2016 13:03

Godmorgon... typ

Jag har haft en jävlig natt (mardrömmar + mensvärk) och jag känner på mig att dagen knappast kommer bli bättre..

Jag måste tyvärr skjuta upp videon tills imorgon. För att jag känner att det inte kommer bli något bra om jag spelar in en när jag mår såhär!

Jag hoppas att ni förstår, jag mår verkligen inget bra alls idag. Men jag lovar att spela in videon så fort jag känner mig lite bättre! 

Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards