Direktlänk till inlägg 8 januari 2016

MASK OCH VAX

Av My - 8 januari 2016 22:06

Åh jag prövade en ny ansiktsmask nu...   

Asså vart ska jag börja?

Den var helt otrolig! Funderar på att göra en video om den bara för att den var bäst!

Åhh!! Känns så härligt!  


Ni vet att jag vaxade mina ben för ett tag sedan. Då vaxade jag halva och rakade halva bara för att se hur stor skillnad det skulle bli. Där jag rakade har det vuxit ut ganska mycket och där jag vaxade hardet inte vuxit ut något ännu... men... Jag har sår överallt där jag vaxade... Gjorde jag något fel? (Okej att jag har känlig hud men att det skulle bli så illa...)  

Kram   

 
 
Sofia

Sofia

9 januari 2016 12:26

Åh tack detsamma :D Ledsen mitt svar dröjt men har inte fått tid alls för bloggen nu i dagarna för allt jobb!

Så har ja med när ja vaxar, har jätte känslig hud, vissa säger att huden vänjer sig men det gör inte min, Ja får JÄTTE ont.Tror inte kroppen är gjord för vax :P

Hoppas du haft en bra början på 2016 :D

http://bian.bloggplatsen.se

My

9 januari 2016 12:44

Vad glad jag blir att du kommenterade :)
Vad skönt att veta att jag inte är den ända som vaxningen inte funkar riktigt för... då kanske jag inte gjorde fel trotts allt!
Hittills har 2016 varit väldigt bra och det känns som att det bara kommer bli bättre!
Hur är din början? :D
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 12 april 2016 17:33

Av My - 14 februari 2016 21:23

Av My - 28 januari 2016 11:45

Av My - 22 januari 2016 09:18

YOUTUBE KANALEN   BLOGGEN   TWITTER

Ovido - Quiz & Flashcards