Direktlänk till inlägg 8 januari 2016

Get to know me tag

Av My - 8 januari 2016 13:41

Här kommer en liten get to know me tag (lär känna mig).

Hoppas att ni gillar den!

 

Vad heter du? – My
Smeknamn? – Myspys eller Mysan (Hatar att bli kallad Mysan)
Födelsedag? – 18 Januari

Stjärntecken? – Stenbock

Jobb? – Vikarie på en förskola

Längd? -173
Hårfärg? – Mörk brun
Ögonfärg? – Grön
Piercing? – Har hål i öronen (har haft helix piercing men den har växt igen nu.)
Tatueringar? – Nej (inte ännu)
Höger/vänster hänt? – Höger hänt
Bästavän? – Min kille
Favorit (Disney) film? – Skönheten och Odjuret
Favoritserie? - Once upon a time
Favoritlåt? – Just nu är det låten ifrån Outlander (Finns i inlägg under)
Favoritfärg? – Vinröd
Favoritbok? Döden i dina ögon, 14 år till salu, Äventyr i natten
Favorit plats? – Varsomhelst med människor som gillar mig som den jag är
Vart befinner du dig om 10 år? – Sångare på Operan
Förebild? – Melissa mccarthy
Vad har du på dig? – Mjukis kläder
Coca Cola eller Pepsi? –  Får man svara Ramlösa?
Vad köpte du senast? – BH   
Språk? – Svenska, Engelska och teckenspråk
Smsa eller ringa? – Beror helt på vem jag försöker få tag på!

 

Kram  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 12 april 2016 17:33

Av My - 14 februari 2016 21:23

Av My - 28 januari 2016 11:45

Av My - 22 januari 2016 09:18

YOUTUBE KANALEN   BLOGGEN   TWITTER

Ovido - Quiz & Flashcards