Direktlänk till inlägg 10 januari 2016

Tack för ert stöd!

Av My - 10 januari 2016 17:23

Så igår var jag och mina kompisar på bio!  

Vi såg enfilm som heter The night before och jag tänker göra en recension på den!!

Jag planerar att spela in och redigera den redan nu men jag kommer förmodligen vänta med att lägga ut den tills imorgon!! Så jag hoppas att ni kikar in och håller koll på min blogg/ min youtube kanal efter nya videos!

Jag hade blivit så otroligt lycklig om ni ville följa mig på youtube (Prenumenera). När jag ser att någon ny börjar prenumenera på mig blir jag liksom mer motiverad och känner att mina videos betyder något. Om min blogg/youtube kanal kan hjälpa eller underhålla en enda person så är jag överlycklig!  

Kram  


#youtube #blogg #video #film #lycklig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 12 april 2016 17:33

Av My - 14 februari 2016 21:23

Av My - 28 januari 2016 11:45

Av My - 22 januari 2016 09:18

YOUTUBE KANALEN   BLOGGEN   TWITTER

Ovido - Quiz & Flashcards