Alla inlägg under december 2015

Av My - 31 december 2015 18:00

Nu är sista stunden för att göra något 2015!

Jag har precis fått en jättefin sminkning av min syster och ska nu fixa naglarna   

Jag köpte två bhar men hade dock inte tid föratt pröva dem... väl hemma så upptäckte jag att de var för små    Så fick ta en gamal (roligt).

Jag hoppas att ni har det jättemysigt!

Kram!   

Av My - 30 december 2015 21:54

Ni som har sett videon vet vad som gäller imorgon för min del (om du inte vet så kolla gärna på video i inlägget under). 

Nu har det värsta hänt... Jag behöver akut en ny bh... 

Så imorgon blir det att snabbt ta sig ut för att införskaffa sig en ny! (Som att morgandagen inte var jobbig nog)

Önska mig lycka till    

Kram


Av My - 30 december 2015 17:14

Av My - 30 december 2015 10:00

Idag ska jag verkligen försöka spela in en video angående nyår! Men jag lovar inte att det kommer upp något med en gång eftersom jag vet att det är mycket handlande som gäller hela dagen.

Jag lovar att uppdatara härpå boggen iallafall!


Kram på er mina marshmallows    

Av My - 29 december 2015 21:52

Är så otroligt trött idag... Så nu ska jag ta en dusch för att sedan krypa ner i sängen  

 (Hihi   )

 

Kram

Av My - 29 december 2015 19:58

Ni får ursäkta mig att jag inte har varit så aktiv på bloggen idag, jag lovar att jag ska skärpa mig!

Kram!

Av My - 29 december 2015 19:55

Idag har jag varit ute och införskaffat mig "gymhanskar" så nu kommer det blir mycket "lättare" på gymmet eftersom jag inte kommer glida med händerna. 

Jag ska inviga dem imorgon så önska mig lycka till!

Kram på er!

O.O

Av My - 28 december 2015 20:08

Okeeey det gjorde faktiskt inte alls så ont som jag trodde (men det gjode fortfarande väldigt ont!) 

Jag gjorde såhär nu att jag vaxade bara övre delen av benet och så rakade jag den nedre delen, på så sett kommer jag förhoppningsvis kunna se vilken skillnad det blir. Är ni intresserade av att veta hur jag upplever det? Eller räcker det här? Hmm... Jag hoppas att jag inte har äcklat er alltför mycket nu. 

Kram på er mina marshmallows    

Ovido - Quiz & Flashcards