Alla inlägg den 4 januari 2016

Av My - 4 januari 2016 18:57

I inlägget under hittar ni mitt nya youtube klipp!!

Första för 2016!!

Hoppas ni gillar den!

Jag lovar att det kommer komma många fler!

Kram!

Av My - 4 januari 2016 16:14

Vaknade i bättre tid idag!   

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag faktiskt... Konstigt jag om bara brukar babbla på annars. 

Jag har inte gjort något alls idag faktiskt jag är så seg så orkar verkligen inte. Jag hade viljat ta mig till gymmet osv men min energi är liksom slut ( fast jag inte har gjort så mycket...Fast det tar ganska mycket energi att "sova"  ) Tihihi  nej men allvarligt talat vad vill ni veta om mig? Jag berättar mer än gärna om mig själv men vet inte om ni hade tyckt att det hade varit roligt... Ni får gärna kommentera om ni har något tips på vad jag ska skriva om osv... 

Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards