Alla inlägg den 5 januari 2016

Av My - 5 januari 2016 20:47



FÖRE

  EFTER   

Av My - 5 januari 2016 20:37

Imorgon släpper jag en ny YOUTUBE video!!!   

JAg hoppas att ni kommer gilla den! 

Så glöm inte att titta in imorgon! 

Kram

Av My - 5 januari 2016 20:28

Jag har upptäckt en fantastisk sida som jag verkligen tycker att ni ska kolla in! Sidan heter Cocoo.se och de har såå otroligt fina smycken bland annat där! Jag är kär!    Jag önskar att jag kunde köpa hem allting med en gång! För allt är verkligen så otroligt fint och allt är dessutom nickelfritt!   

Ni borde somsagt bara gå in kolla och njuta... (Dröm er bort, jag skvallrar inte)   

Kram!


Av My - 5 januari 2016 17:48

Imorgon ska jag och min kille på "dejt"!

Det kommer bli så mysigt! Jag ser verkligen ifram emot att bara få vara ensama bara vi två utan att familj och vänner är med (som de faktiskt alltid är annars).

Först ska vi äta inne i Nordstan och sedan gå på bio!!

Vi ska se premiären av den nya filmen Daddys home!

Jag tänkte att om ni är intresserade så skulle jag kunna göra en liten recension i en senare video!

Så kommentera gärna!


Kram!

Av My - 5 januari 2016 17:45

Ska sätta mig för att spela in och redigera en ny youtube video nu!! 

Jag hoppas att ni kommer gilla den! 

Har precis varit ute på lite ärenden och jag kommer förmodligen prata lite om det i videon!

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards