Direktlänk till inlägg 24 december 2015

Min jul look

Av My - 24 december 2015 23:01

Här kommer bilder på hur mitt hår/smink och naglar har sett ut nu på julafton.

Hoppas att ni gillar det och har haft en underbar magisk julafton!  

Kram på er mina marshmallows   

 

     

 
 
Olivia

Olivia

25 december 2015 00:30

Åh vad fina naglar! najs :) det är jag som driver Disneyinfo bloggen förresten =) jätte fin blogg! //disneyinfo (Olivia)

http://www.disneyinfo.bloggplatsen.se

My

25 december 2015 01:05

Åhh tack Olivia! Vad gullig du är!
Jag älskar att greja med mina naglar :D
Kram

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

26 december 2015 08:09


Mycket vackert må jag säga med Looken din My !!!! :-) hihi

Fint med sådär Långt hår som du har fast kort är också fint ibland på vissa folk och jag har rätt kort hår just nu för att det ska bli lättare att borsta å sånt tycker jag !!!:

Jag tycker långa målade naglar är fint sådär fast jag kan typ inte ha det för de slits ju bort så ofta när man diskar kastrullen i köket å sånt ju !!!!... å jag orkar inte måla nytt hela tiden !!!! :-( hmmm ett dilemma det där asså.

// Med vänlig hälsning Bellan //

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

My

26 december 2015 14:47

Tack så mycket!
Jo men det är bra att alla gillar olika! Det hade ju varit tråkigt om att såg likadana ut och tyckte samma saker...
Jag klarar mig inte utan nagellack, men jag använder något som heter top coat som är ett genomskinligt nagellack som man penslar på sist (när allt har torkat) det gör att allt nagellack stannar kvar mycket längre, jag rekommenderar dig att prova det om du inte redan har gjort det.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 12 april 2016 17:33

Av My - 14 februari 2016 21:23

Av My - 28 januari 2016 11:45

Av My - 22 januari 2016 09:18

YOUTUBE KANALEN   BLOGGEN   TWITTER

Ovido - Quiz & Flashcards