Alla inlägg den 28 december 2015

O.O

Av My - 28 december 2015 20:08

Okeeey det gjorde faktiskt inte alls så ont som jag trodde (men det gjode fortfarande väldigt ont!) 

Jag gjorde såhär nu att jag vaxade bara övre delen av benet och så rakade jag den nedre delen, på så sett kommer jag förhoppningsvis kunna se vilken skillnad det blir. Är ni intresserade av att veta hur jag upplever det? Eller räcker det här? Hmm... Jag hoppas att jag inte har äcklat er alltför mycket nu. 

Kram på er mina marshmallows    

O_O

Av My - 28 december 2015 19:03

Det blev inte som jag tänkte... 

Jag kom precis hem ifrån gymmet! (Känner mig duktig!)

Nu ska jag vaxa benen för första gången någonsin!! O_O

Önska mig lycka till!

Kram på er mina marshmallows    

Av My - 28 december 2015 15:23

Vilken seg dag det är idag...

Jag vaknade på tok försent och jag har inget planerat idag så det får bli en myspys dag    

Jag kanske åker ut o köper lite gottis, lägger kanske en ansiktsmask och startar en disney film   

Somsagt bara ta det lungtoch mysa idag! Jag hoppas att du har en mysig dag också och att allt blir som du har planerat!

(Kommentera gärna, jag blir så glad då)

Kram på er mina marshmallows    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards