Alla inlägg den 19 december 2015

Av My - 19 december 2015 20:51

Har haft en heelt fantastisk dag! 


Fick en förtidig julklapp av mamma och pappa: Besök på Göteborgsoperan för att se Jultraditrion!

Hade det helt otroligt, jag rekomenderar er verkligen att se den om ni bor i närheten och speciellt omni har barn eller småsyskon eller någon unge under 10 överhuvudtaget (grannen kanske har barn) Haha nej men seriöst ni borde verkligen se den!

Iallafall... efter föreställning så gick vi för att äta middag osv.


Nu är jag hemma igen efter en underbar dag och kände bara attjag ville dela med mig till er :3

Det här blev ett längre inlägg än vad jag brukar göra och hoppas att ni orkade läsa allt ;)

Ni har väl inte missat min nya video på youtube som finns längre ner. O_O

Kram på er mina marshmallows   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards