Alla inlägg den 21 december 2015

Av My - 21 december 2015 15:42

Jag vill bara sitta och skriva till er hela dagen lång för jag tycker att det här är så otroligt roligt :D
Jag skulle dock skriva väldigt tråkiga inlägg om jag bara skrev inlägg för skrivandets skull. Jag tror att det är bäst om jag skriver 1-2 inlägg per dag och sedan skriver tilläggs inlägg om det skulle hända något speciellt som jag vill berätta. Om ni har tips om vad ni tycker jag ska skriva om eller om ni vill ha min åsikt om något osv så får ni gärna skriva det i kommentarsfältet.
Kram på er!

Av My - 21 december 2015 12:41

Idag planerar jag att åka ut med mamma för att julhandla lite extra. Igår hade jag det jättemysigt med min syster, vi kollade på filmen polarexressen (som visserligen är enbarnfilm men den är så otroligt fin) samtidigt som vi åt pizza (nom nom). 

Hoppas eran dag blir underbar!

Kram på er mina marshmallows   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards