Alla inlägg den 27 december 2015

Av My - 27 december 2015 17:14


https://www.youtube.com/channel/UCxmUnbC8MUlHp3VJ9-ovaoQ

Gå gärna in och prenumenrea^^

Jag hade blivit så otroligt lycklig!

Kram

Av My - 27 december 2015 16:30

Tänkte städa och tvätta idag (bara tråkiga grejer alltså.) Men jag antar att man måste göra de tråkiga sakerna här i livet också..tyvärr.

Jag är väldigt glad över att ni är så många som har sett min senaste youtube video! (Inlägget här ovanför) Jag planrar att göra en video innan nyår och sedan så tänkte jag fota osv på självaste nyår för att sedan göra ytterligare en video om hur min nyår var och kanske berätta vad jag har för tankar om 2016! 

Men tills nyårsvideon kommer upp på youtube så finns jag alltid här på bloggen, så det är bara att kommentera oavsett vad det gäller (är alltid trevligt att prata) så hörs vi!

Kram på er mina marshmallows   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards