Direktlänk till inlägg 13 december 2015

Om ni missade det första försöket^^

Av My - 13 december 2015 14:07

 
 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

13 december 2015 23:46


Hej på dig !!!!.

Härligt att du Bjuder på dig själv såhär det är inte så många som gör med Videoklipp liksom å gör inlägg så tycker jag så tummen upp på det och hoppas på fler !!!! :-)

Ha det bra och hörs nån annan dag kanske !!!! :-) hehe.

// Med vänlig hälsning Isabelle //

http://www.-----l-s-a-b-e-l-l-e-----.bloggagratis.se

My

20 december 2015 15:07

Tack så jättemycket Isabelle!
Det betyder verkligen otroligt mycket, jag hoppas att jag vågar fortsätta :D
Hoppas vi hörs mer, din blogg är jättefin :)

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

26 december 2015 08:05


Gomörra på dig denna Annandagen.. och snart Nyår fy Fan !!! :-(

Jag firar inte Julafton !!!. Nu är Jula snart över det är gött som fan så man slipper all jädra hysteri typ i Mataffären när man är där för att handla sina grejer som man brukar å massa andra ska trängas där för att handla Julklappar å äcklig Julmat då blir jag irriterad som ett bi!!!! :-) hihi

Tack ja jag har två Bloggar som jag brukar använda om du undrar för jag vill ha en ljusaktig, å en mörkaktig i Färgen så är det med den saken bara !!. Det är lite konstigt men sån är jag helt enkelt !!! :-) hihi.

En av anledningarna till att jag inte vågar prata sådär med Ansiktet framför kamernan är för att jag tycker att man blir så blyg och liksom glömmer bort vad man ska säga å lite sådära fast om man har allt nerskrivet då kanske det blir lättare å liksom kan läsa rätt från papperet, har du testat det nån gång på dina Filmer ???!!!

// Isabelle //

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

My

26 december 2015 14:50

Jo min första film så hade jag faktiskt ett manus att gå efter för jag provade att spela in utan och då visste jag inte vad jag skulle säga. Men jag tycker att det blev så stelt så nu använder jag inte manus längre utan pratar ifrån hjärtat.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 12 april 2016 17:33

Av My - 14 februari 2016 21:23

Av My - 28 januari 2016 11:45

Av My - 22 januari 2016 09:18

YOUTUBE KANALEN   BLOGGEN   TWITTER

Ovido - Quiz & Flashcards