Direktlänk till inlägg 5 januari 2016

"Dejt"

Av My - 5 januari 2016 17:48

Imorgon ska jag och min kille på "dejt"!

Det kommer bli så mysigt! Jag ser verkligen ifram emot att bara få vara ensama bara vi två utan att familj och vänner är med (som de faktiskt alltid är annars).

Först ska vi äta inne i Nordstan och sedan gå på bio!!

Vi ska se premiären av den nya filmen Daddys home!

Jag tänkte att om ni är intresserade så skulle jag kunna göra en liten recension i en senare video!

Så kommentera gärna!


Kram!

 
 
Roger

Roger

5 januari 2016 20:15

Hej My.
Jo jag vet att det var några dagar sen nu. Men jag har fullt upp på dagarna nu, så det finns inte så mycket tid till att fotografera tyvärr :/
Jag håller koll på både på din blogg och Youtube så kommer inte missa nåt.
Hoppas du får kul imorgon.
Kram

http://rogersfoton.bloggplatsen.se

My

5 januari 2016 20:42

Jag förstår att du har fullt upp, men dina bilder är verkligen så fina så man får inte nog!
Har filmat och redigerat nu :D
Så imorgon släpper jag iväg den!
Jag visste inte att du hade sådan koll på mig :)
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 12 april 2016 17:33

Av My - 14 februari 2016 21:23

Av My - 28 januari 2016 11:45

Av My - 22 januari 2016 09:18

YOUTUBE KANALEN   BLOGGEN   TWITTER

Ovido - Quiz & Flashcards