Direktlänk till inlägg 6 januari 2016

HUR VAR MIN NYÅR?

Av My - 6 januari 2016 13:40

 
 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

6 januari 2016 22:35


God kväll !!!!. Fin Video du gjort !!!!. Synd att du inte kunde visa Bhn på dig själv så man kunde se typ det vore lite kuligt sådär på nåt vis !!!!. och angående det du sa i den så kan jag förstå att det kändes jobbigt för dig med din Sociala Fobi å det dära som jag lider av också bland många andra Fobier som jag har också !!!. Mitt liv är ett Hellvete !!!!!!!!! :-(

Kram !!!!.

// Med vänlig hälsning Isabelle //

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

My

6 januari 2016 23:37

Jo visst hade det varit roligt med en Haul där jag visar upp det jag har köpt men att stå i bara bh på youtube känns inte alls som något jättesmart! Om du är intresserad så kan jag försöka hitta sidan igen så att du/ni alla kan se vilken bh jag köpte!
Livet är jobbigt speciellt när man har fobier, men jag tror att det är viktigt att komma ihåg att alla andra också har sina egna problem som de kämpar med. Om livet aldrig hade varit jobbigt, tråkigt och svårt (ett rent helvete) så hade vi aldrig kunnat veta när allt var bra och vi hade aldrig vuxit som människor! Kom ihåg att alla hinder gör dig bara starkare!
Kram

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

7 januari 2016 00:10


Ok njaa det är inte så farligt men inte alla som vågar kanske å så är det med det bara !!! :-) hehe

Klart jag vet att det finns dom som har det hundra drillioner gånger värre än jag i sina liv men det gör ju inte att jag mår bättre för det liksom !!!!!!!

jag göra lite lätta framsteg i mitt liv men det är inte tillräckligt tyvärr för att bli helt kvitt rädslan för den finns där fortfarande trotts det framsteget som jag gjorde häromdagen med en sak !!!!

kram på dig med !!!

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

My

7 januari 2016 01:01

Eftersom jag har problem med att bara titta in i kameran för tillfället så är inte att ställa mig i bara bh något jag överväger.

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

7 januari 2016 01:08


MMmmm ok sant då vet man det då !!! :-) hehe

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

7 januari 2016 01:52


Jag tycker du klarade det gallant att titta in i Kameran och du känndes väldigt Avslappnad framför Kameran tycker jag och allt flöt på liksom ;-)

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

My

7 januari 2016 02:59

Tack så mycket!
Kram

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

7 januari 2016 04:35


Varsågod ingen fara alls vettu !!!! :)

Ps : Har du inte Nanat i Natt kanske lr ??!! :-) hihi...

Kram.

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

My

7 januari 2016 13:15

Haha jodå det blev lite sent bara. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 12 april 2016 17:33

Av My - 14 februari 2016 21:23

Av My - 28 januari 2016 11:45

Av My - 22 januari 2016 09:18

YOUTUBE KANALEN   BLOGGEN   TWITTER

Ovido - Quiz & Flashcards