Direktlänk till inlägg 3 januari 2016

Nu blev det lite sent... igen.

Av My - 3 januari 2016 16:15

Det kan ha blivit lite väl sent inatt så har spenderat störasta delen av dagen i sängen sovandes... Nu ska jag försöka komma iväg till gymmet så jag tröttar ut mig lite (så jag går och lägger mig i tid) för jag måste verkligen vända tillbaka dyngnet nu innan jag börjar jobba. 

Har ett jättesug att baka men orkar inte    (Vet inte om jag vill baka för att det är kul eller om jag är sugen på att äta upp det jag bakar.... förmodligen för att jag vill äta upp kakan...)

Hihi jag ska även försöka spela in en ny Youtube video idag som antingen kommer upp idag eller imorgon ( Så håll ögonen öppna)    


Kram   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 12 april 2016 17:33

Av My - 14 februari 2016 21:23

Av My - 28 januari 2016 11:45

Av My - 22 januari 2016 09:18

YOUTUBE KANALEN   BLOGGEN   TWITTER

Ovido - Quiz & Flashcards