Direktlänk till inlägg 2 januari 2016

Hmm...

Av My - 2 januari 2016 21:25

Vet inte riktigt hur jag ska göra med nyårs videon helt ärligt... Jag var väldigt dålig på att fota för det första och för det andra så vet jag inte riktigt vad jag ska säga... Kommentera jättegärna för jag känner att jag behöver ha ett bollplank ang det här... 

Kram  

 
 
Roger

Roger

2 januari 2016 22:09

Först å främst vill jag tacka så mycket för att du gillar mina bilder, jättekul :)
Sen det här med videon, asså du behöver inte göra nån video med massa bilder osv. Sätt dig bara ner och prata om hur din nyårsafton var, och sen för att kanske skämta till det lite så kan du ta med det här om din jakt på en ny bh, haha ;)

Kram

http://rogersfoton.bloggplatsen.se

My

2 januari 2016 22:27

Dina bilder är otroliga! :D
Hehe men jag sa ju att jag skulle göra så med bilder osv så folk kanske blir "sura". Haha nej men jag vet inte riktigt vad jag ska prata om för jag vill inte göra någon besviken.
Tack så jättemycket för att du lägger tid på att läsa och kommentera!
Kram

 
Roger

Roger

3 januari 2016 14:58

Hej igen.
Asså jag tror ingen blir besviken på dig för att du inte levererar några bilder osv. Ibland blir det inte som man tänkt sig helt enkelt. Bara att du säger så i videon.
Det är klart jag läser och kommenterar, bara kul :)
Kram

http://rogersfoton.bloggplatsen.se

My

3 januari 2016 16:15

Tack så mycket jag behövde verkligen höra det. Jag ska försöka spela in en video idag tror jag om jag hinner :)
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 12 april 2016 17:33

Av My - 14 februari 2016 21:23

Av My - 28 januari 2016 11:45

Av My - 22 januari 2016 09:18

YOUTUBE KANALEN   BLOGGEN   TWITTER

Ovido - Quiz & Flashcards