Alla inlägg den 10 januari 2016

Av My - 10 januari 2016 22:18

Kom gärna och kolla in min nya blogg!! 

(klicka på "Myspys")




MYSPYS

Av My - 10 januari 2016 21:54

Jag har nu bestämt mig för att flytta mig och min blogg till Nouw.com!

Nouw är ett mycket enklare sett att få en snygg och fräsch blogg! 

Jag hoppas att ni följer med mig! 


Kod för att importera min blogg till Nouw: 5609480145

Av My - 10 januari 2016 20:27

SÅ!
Jag har nu lagt sista handen vid en ny YOUTUBE video som kommer upp imorgon!! 

Jag är riktigt nöjd faktiskt! Den var jätterolig att både spela in och redigera!! 

Det känns verkligen som att jag börjar släppa loss lite mer nu! Känner mig inte alls lika spänd och nervös längre!! 

Jag lägger som sagt upp videon imorgon på både Youtube och bloggen så håll ögonen öppna!!

Kram  

Av My - 10 januari 2016 17:23

Så igår var jag och mina kompisar på bio!  

Vi såg enfilm som heter The night before och jag tänker göra en recension på den!!

Jag planerar att spela in och redigera den redan nu men jag kommer förmodligen vänta med att lägga ut den tills imorgon!! Så jag hoppas att ni kikar in och håller koll på min blogg/ min youtube kanal efter nya videos!

Jag hade blivit så otroligt lycklig om ni ville följa mig på youtube (Prenumenera). När jag ser att någon ny börjar prenumenera på mig blir jag liksom mer motiverad och känner att mina videos betyder något. Om min blogg/youtube kanal kan hjälpa eller underhålla en enda person så är jag överlycklig!  

Kram  


#youtube #blogg #video #film #lycklig

Av My - 10 januari 2016 03:06

Wow vilken kväll/natt! Har haft roligaste natten på länge!
Sitter nu på McDonalds med kompisar och har det bara jättemysigt!
Men nu är jag så otroligt trött så blir att åka hem till sängen!
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards