Alla inlägg den 9 januari 2016

Av My - 9 januari 2016 20:02

Nytt Youtube klipp uppe på både bloggen och Youtube kanalen!!    

Kram  

Av My - 9 januari 2016 18:45

Av My - 9 januari 2016 18:17

Ny Youtube video på väg!! Nu har jag filmat och redigerat en ny video som jag hoppas att ni kommer gilla! Den kommer upp om någon minut så håll ögonen öppna!!

Kram

Av My - 9 januari 2016 14:17

Nysminkad! 

Min syster är så duktig! Lite senare kanske jag kan fråga om hon vill göra en smink video med mig! Hade det varit kul? 

I julklapp fick jag en Disney skiva av henne!   

Jag ska lägga den i bilen så jag kan lyssna på disney innan jobbet osv!

Nu ska jag snart spela in och redigera en ny Youtube video!!!

Kram  

Av My - 9 januari 2016 12:47

Idag eller ikväll rättare sagt så ska jag, min kille och våra närmaste vänner ( de som även var med på nyår, de som jag redan kände), vi ska gå på bio!!  

Vi kommer först träffas hemma hos en (som vi kan kalla för "V") Hemma hos V så kommer alla (utom jag) dricka lite cider/öl. Efter det så kommer vi åka till biografen!! 

Jag ser verkligen fram emot ikväll! Det kommer bli så mysigt!  

Min syster ska sminka mig snart! (JAAAA)

Haha förlåt om jag är jätte osammanhängande nu... Efter att hon har sminkat mig så ska jag spela in en video!!  

Kram   

Skapa flashcards