Alla inlägg den 7 januari 2016

Av My - 7 januari 2016 19:41

Jag ska försöka lägga mig i lite bättre tid ikväll (så jag får in lite rutiner innan jag börjar jobba). Tror att kvällen kommer bli ganska lugn annars. Jag ska nog kolla på någon film eller spela lite... vi får se   

Kram  

Av My - 7 januari 2016 18:50

KOLLA VA SÖT!!!

ÄLSKAR MIN NYA ANTECKNINGSBOK!  

Av My - 7 januari 2016 17:24

Har upptäckt denna underbara låten som är intro till serien Outlander! Jag vet inte hur det är med er men denna låten får mig att tänka på Disney filmen "Modig" (Brave)    #spotify


Av My - 7 januari 2016 17:17

Har varit ute med mamma hela dagen! Vi har letat efter termobyxor till mig som jag kan ha på mig på jobbet (då barnen ofta vill vara ute och leka). 

JAg lägger förhoppnigsvis upp ytterligare en video imorgon!

Den kommer handla om hur jag upplevde filmen "Daddys home"! Jag ser fram emot att spela in videon! 

Så jag hoppas att ni kommer in och kollar både bloggen och youtube kanalen imorgon! 

Kram

Skapa flashcards