Alla inlägg den 6 januari 2016

Av My - 6 januari 2016 23:42

Av My - 6 januari 2016 23:37

Är åter hemma!

Har haft en underbar dag tillsammans med min kille!   

Först åt vi buffe på en resturang i Nordstan som vi har ätit på ända sedan vi blev tillsammans!

Sedan såg vi på filmen Daddys home som hade premiär idag! Jag tänker inte berätta mer än så för jag hade tänkt att göra en liten video om vad jag tyckte om filmen osv!   


Kram  

Av My - 6 januari 2016 13:41

Ny Youtube video uppe på både youtube och bloggen!!   

Prenumenera, kommentera och gilla om ni vill! Det hade gjort mig så otroligt lycklig!

Kram!  

Av My - 6 januari 2016 02:01

Gå in och prenumenera på min Youtubekanal för att kunna se mina videos före alla andra! Välkommen!

(Klicka på det understrukna ordet för att hitta)  

Kram!  

Ovido - Quiz & Flashcards