Alla inlägg den 3 januari 2016

Av My - 3 januari 2016 21:37

Mohaha  

Jag skippade gymmet idag och åkte för att köpa godis istället... 

Jag ska skärpa mig... snart. 

Jag behöver gå neri vikt och det är mitt "nyårslöfte" men jag kan inte sluta med mina dåliga vanor på en dag bara för att det blev ett nytt år men jag kämpar verkligen och ska göra allt jag kan för att minska på godis osv och jag ska verkligen ta mig till gymmet och börja träna mer regelbundet! 

Hoppas att du har en mysig kväll!

Kram

Av My - 3 januari 2016 16:15

Det kan ha blivit lite väl sent inatt så har spenderat störasta delen av dagen i sängen sovandes... Nu ska jag försöka komma iväg till gymmet så jag tröttar ut mig lite (så jag går och lägger mig i tid) för jag måste verkligen vända tillbaka dyngnet nu innan jag börjar jobba. 

Har ett jättesug att baka men orkar inte    (Vet inte om jag vill baka för att det är kul eller om jag är sugen på att äta upp det jag bakar.... förmodligen för att jag vill äta upp kakan...)

Hihi jag ska även försöka spela in en ny Youtube video idag som antingen kommer upp idag eller imorgon ( Så håll ögonen öppna)    


Kram   

Ovido - Quiz & Flashcards