Alla inlägg den 2 januari 2016

Av My - 2 januari 2016 21:25

Vet inte riktigt hur jag ska göra med nyårs videon helt ärligt... Jag var väldigt dålig på att fota för det första och för det andra så vet jag inte riktigt vad jag ska säga... Kommentera jättegärna för jag känner att jag behöver ha ett bollplank ang det här... 

Kram  

Av My - 2 januari 2016 21:19

Är liiiite sur faktiskt... De har slutat sälja min favorit bh ifrån halens   

Beställde däremot en ny bh ifrån halens ifrån samma tillverkare så jag hoppas på att den är lika bra som min älskade gamla favorit!    

Jag förstår dock inte varför de slutade sälja den, det var en väldigt omtyckt bh av många vad jag förstår utav kommentarerna. Aja hoppas att de tar sitt förnuft till fånga och börjar sälja den igen   

Kram!

Av My - 2 januari 2016 15:26

Sitter och funderar på hur jag ska göra det nya youtube klippet... hmmm...

Ska nu åka för att lämna tillbaka min nya bh som inte passade och förhoppningsvis hitta en som passar!

Vi hörs senare!   

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards